Comarch vermeld in het 2023 rapport van Gartner® Market Guide for CSP Customer Management and Experience Solutions
Comarch werd genoemd in de Gartner, Market Guide for CSP Customer Management and Experience Solutions, opgesteld door Juha Korhonen, Amresh Nandan, Chris Meering en Susan Welsh de Grimaldo.
Gartner stelt dat de volgende items centraal moeten staan bij CSP’s:
- Digitalisering van verkoop- en ondersteuningskanalen
- Ondersteuning voor nieuwe producttypes en bedrijfsmodellen
- Verbetering van customer lifetime value
- Verbetering van de klantervaring en -betrokkenheid
- Verbetering van de operationele efficiëntie van CSP’s
- Modernisering van verschillende CM&X-componenten en -systeemarchitectuur
Comarch is in dit Gartner-rapport een van de 20 representatieve leveranciers die ‘een grote verscheidenheid aan oplossingen vertegenwoordigen en verschillende productportfolio's, implementatiebenaderingen en aandachtspunten aanbieden voor verschillende segmenten van CSP's’.
‘In onze professionele activiteiten moeten we in de toekomst kijken, trends opvolgen, de markt analyseren en onze activiteiten aanpassen aan de specifieke kenmerken van de B2B2X-omgeving. Onze systemen zijn in lijn met de TM Forum-standaarden met roadmaps voor vele API's. Zo kunnen we succesvol systemen voor telecommunicatie implementeren over de hele wereld. We blijven ons inzetten om CSP's te ondersteunen bij het leveren van 5G en van andere diensten aan hun klanten op een geautomatiseerde en digitale manier.’ – vertelt Bartłomiej Kordas, BSS Product Manager bij Comarch.
GARTNER is een geregistreerd handelsmerk en dienstmerk van Gartner, Inc. en/of haar Amerikaanse en internationale filialen, en wordt hier met toestemming vermeld. Alle rechten voorbehouden.
Gartner doet geen aanbevelingen over leveranciers, producten of diensten die in haar onderzoekspublicaties worden afgebeeld en adviseert technologiegebruikers niet om alleen de leveranciers met de hoogste scores of een andere vermelding te kiezen. De onderzoekspublicaties van Gartner weerspiegelen de mening van het onderzoeks- en adviesorgaan van Gartner en mogen niet worden opgevat als feitelijke verklaringen. Gartner® wijst alle expliciete of impliciete garanties met betrekking tot dit onderzoek af, met inbegrip van garanties van verhandelbaarheid of geschiktheid voor een bepaald doel.