Comarch steunt met trots de TM Forum Digital Transformation World Series
Digital Transformation World is het paradepaardje van TM Forum. Dit event brengt internationale communicatiedienstverleners en telecomleveranciers samen om op een boeiende en innovatieve manier de digitale transformatie te versnellen. Dit jaar zullen duizenden telecommanagers deelnemen aan de online editie om de mogelijkheden te bespreken die AI biedt voor telecommunicatie, maar ook progressieve netwerkautonomie, de steeds hogere eisen van klanten en nog veel meer aspecten van de telecomindustrie.
We hebben heel wat leerrijke activiteiten voor u in petto. Ontdek ze allemaal in de AGENDA.
Zet dit alvast op uw lijstje voor het event:
- Bezoek onze virtuele stand en ontdek onze nieuwste oplossingen voor automatisering, digitalisering, orkestratie en optimalisatie van telecommunicatie.
- Luister naar de lezing van Rajmund Zieliński, Intelligent Assurance & Analytics Product Manager bij Comarch, die onze unieke benadering van AI-implementatie in telecom-systemen toelicht en uitlegt hoe we deze met succes hebben ingezet bij LGU+. Volg de AI, Data & Analytics stream op 05.11.2020.
- Schuif mee aan de virtuele ronde tafel ‘5G Network Slicing Orchestration, Monetization en Technoeconomic Analysis’, met Azam Beyk, Pre-sales OSS Consultant bij Comarch als voorzitter, tijdens de Autonomous Networks & the Edge stream.
- Volg de virtuele demonstraties van onze OSS, BSS, Assurance & Analytics en Field Service Management oplossingen.
Met veel plezier mogen we aankondigen dat we dit jaar zijn ingestapt in het AIOps autonomous service assurance Catalyst Project, ondersteund door LGU+. Dit project zal het gebruik van AI bij telecommunicatieverzekeringen naar een hoger niveau tillen door potentiële netwerkfouten te koppelen aan voorspeld klantgedrag en zo ontevredenheid te voorkomen.
Het project zal een baanbrekende oplossing en concrete AI-based use cases bieden voor vitale verzekeringsprocessen, waaronder:
- Geautomatiseerde probleemdetectie
- Diagnose en identificatie van de onderliggende oorzaken van fouten en van slechte klantervaringen
- Geautomatiseerde probleemoplossing
We zijn trots dat dit project op de 2020 shortlist staat van de Catalyst Digital Showcase Award (publieksprijs). Deze awards worden uitgereikt tijdens de DTWS. Jullie zijn de juryleden in deze categorie − we waarderen uw steun enorm.
Boek zeker een meeting met ons team via het eventplatform. Onze experts vertellen u graag over onze innovatieve telecomoplossingen en onze nieuwste producten en hun implementatie. Daarnaast kunt u met ons een scala aan fascinerende onderwerpen bespreken en meer te weten komen over innovatieve IT-producten voor de telecomsector:
1 Intelligence
- AI-ready OSS/BSS-systemen
- AI-aangedreven assurance & analytics
2 Automatisering
- Automatisering van de processen van buitendienstmedewerkers
- Kennisgebaseerde automatisering van domeinoverschrijdende netwerken en diensten
3 Orkestratie en optimalisatie
- Van klantintentie tot NFV/SDN en fysieke gebruiksorkestratie
- Orkestratie van de levenscyclus van customer network slicing in 5G-netwerken
4 Digitalisering
- Digitale facturatie en zelfzorg, ivd
- Multi-channel, digitale bestellingen en servicemanagement
Het virtuele event is gratis voor communicatiedienstverleners – Vraag uw GRATIS TICKET hier aan.
Volg ons op LinkedIn en twitter, waar we binnenkort meer details delen.