Betrokkenheid maximaliseren met voorspellende klantverkenningen – Comarch voegt zich bij het innovatieve project TM Forum Catalyst
Nu ons koopgedrag zich meer en meer verplaatst naar mobiele apparaten en online-kanalen, verandert ook de manier waarop we winkelen. Detailhandelaars zoeken steeds vaker naar manieren om omni-kanaalervaringen te creëren en naadloos schakelen mogelijk te maken tussen online en offline verkoopkanalen voor hun klanten.
Comarch, Comptel, Huawei, Salesforce, Teavaro and Vlocity werken samen in een TM Forum Catalyst-project om een alomvattende oplossing te zoeken die telecomaanbieders kan ondersteunen op weg naar een werkelijke omni-kanaalservaring. De leidende krachten van het project zijn Orange Group, Ncell en ArtOfArc.
De betrokken bedrijven binnen het project gebruiken het Experience Lifecycle Model (model voor de ervaringscyclus) uit de gids van het TM Forum over 360 graden van een klant en richten zich op de betrokkenheidsfase van het koopproces. Het project richt zich op twee gebruikssituaties: één over het contact maken met potentiële kopers, de andere is gericht op bestaande klantbetrokkenheid.
Als u meer wilt weten hierover, bezoek ons dan op het TM Forum-live-evenement van 15 – 18 mei in Nice waar wij onze oplossing gaan presenteren.