Ontmoet Comarch op de Belgian Insurance Conference 2016
Brussel, België, 22-11-2016
Op 22 november 2016 zal Comarch spreken en exposeren op het belangrijkste, lokaal-georiënteerde Belgische verzekeringsevenement, namelijk de Belgian Insurance Conference.
Tijdens dit evenement zullen de belangrijkste Belgische spelers vanop de verzekeringsmarkt worden verzameld om erachter te komen hoe ze zich het best aanpassen aan toekomstige trends. Op dit evenement zullen ze eveneens ontdekken hoe te beantwoorden aan de steeds groeiende behoeften van de klant. Het centrale thema van de vierde editie van de conferentie is ‘Bereid uw bedrijf voor op de toekomst’, en als wereldwijd softwarehuis en IT-dienstverlener zal Comarch op het evenement de technologische toekomst van het Belgische verzekeringswezen nader verklaren.
Met deze conferentie wil Wolters Kluwer aantonen dat de verzekeringssector staat voor het nemen van initiatieven om veeleisende klanten te bedienen met niet alleen de traditionele, maar ook met innovatieve producten en diensten. Het programma van de conferentie werd samengesteld in overleg met een raadgevend comité van sectorspecialisten.
Van de kant van Comarch zal Marek Paradowski, Senior Business Consultant Insurance, aanwezig zijn en “From customer experience & omni-channel touchpoints to sales boost and sales forces engagement” presenteren. Deze presentatie zal onderzoeken:
Tijdens dit evenement zullen de belangrijkste Belgische spelers vanop de verzekeringsmarkt worden verzameld om erachter te komen hoe ze zich het best aanpassen aan toekomstige trends. Op dit evenement zullen ze eveneens ontdekken hoe te beantwoorden aan de steeds groeiende behoeften van de klant. Het centrale thema van de vierde editie van de conferentie is ‘Bereid uw bedrijf voor op de toekomst’, en als wereldwijd softwarehuis en IT-dienstverlener zal Comarch op het evenement de technologische toekomst van het Belgische verzekeringswezen nader verklaren.
Met deze conferentie wil Wolters Kluwer aantonen dat de verzekeringssector staat voor het nemen van initiatieven om veeleisende klanten te bedienen met niet alleen de traditionele, maar ook met innovatieve producten en diensten. Het programma van de conferentie werd samengesteld in overleg met een raadgevend comité van sectorspecialisten.
Van de kant van Comarch zal Marek Paradowski, Senior Business Consultant Insurance, aanwezig zijn en “From customer experience & omni-channel touchpoints to sales boost and sales forces engagement” presenteren. Deze presentatie zal onderzoeken:
- Hoe IT-tools de verkoop kunnen stimuleren dankzij omni-channel en een goede analyse van de behoeften
- Hoe UX van cruciaal belang is bij het ontwikkelen van een IT-concept
- Hoe belangrijk het engageren van uw verkoopkracht is