Kom Comarch een bezoekje brengen op Digital Transformation World in Nice!
Nice, Frankrijk, 14-05-2018 - 16-05-2018
De gereputeerde bijeenkomst van de telecommunicatiesector, TM Forum Live!, krijgt een nieuwe naam en stelt zich open voor nieuwe ideeën. Het evenement evolueert zo mee met de zich snel ontwikkelende telecommarkt. Het evenement van TM Forum vindt plaats van 14 tot 16 mei 2018 in Nice (Frankrijk) onder de nieuwe naam Digital Transformation World.
Bezoek de stand van Comarch nr. 333 en ontdek hoe we met onze partners de digitale transformatie vormgeven.
Voor het tweede jaar op rij werken we aan het 'BSS catalyst'-project dat door Orange wordt gepromoot. In 2018 ligt onze focus op het moment in de klantrelatie wanneer een klant wenst te vertrekken en hoe de service dan zou moeten werken om dit te voorkomen. Ons hele projectteam zal worden betrokken bij een presentatie over hoe dit probleem werd aangepakt.
De telecomsector ondergaat enorme transformaties, met de toenemende inzet van concepten en oplossingen zoals IoT, computerondersteund leren en AI. De hele sector bereidt zich voor op de langverwachte 5G, waarbij nog uitgebreidere oplossingen worden toegepast om netwerkbeheerprocessen klaar te maken voor de nieuwe standaarden. Wat ook aan het veranderen is, is de toenadering tot opensourceoplossingen die samen worden ontwikkeld met telecomoperatoren en -providers in gezamenlijke structuren zoals ONAP.
De manier waarop eindgebruikers telecomapparatuur gebruiken, is ook snel aan het veranderen. Daarom is het hoog tijd dat telecombedrijven zich aan deze nieuwe verwachtingen van klanten aanpassen. Hierbij wordt onder meer de behoefte aan een 'mobil-first'-strategie en 'zero-touch'-automatisering duidelijk.
Al deze fascinerende onderwerpen bespreken we graag met u in persoon. Om een afspraak te maken met het Comarch-team neemt u contact op met eventmanager Agata Wolska via agata.wolska@comarch.pl
Bezoek de stand van Comarch nr. 333 en ontdek hoe we met onze partners de digitale transformatie vormgeven.
Voor het tweede jaar op rij werken we aan het 'BSS catalyst'-project dat door Orange wordt gepromoot. In 2018 ligt onze focus op het moment in de klantrelatie wanneer een klant wenst te vertrekken en hoe de service dan zou moeten werken om dit te voorkomen. Ons hele projectteam zal worden betrokken bij een presentatie over hoe dit probleem werd aangepakt.
De telecomsector ondergaat enorme transformaties, met de toenemende inzet van concepten en oplossingen zoals IoT, computerondersteund leren en AI. De hele sector bereidt zich voor op de langverwachte 5G, waarbij nog uitgebreidere oplossingen worden toegepast om netwerkbeheerprocessen klaar te maken voor de nieuwe standaarden. Wat ook aan het veranderen is, is de toenadering tot opensourceoplossingen die samen worden ontwikkeld met telecomoperatoren en -providers in gezamenlijke structuren zoals ONAP.
De manier waarop eindgebruikers telecomapparatuur gebruiken, is ook snel aan het veranderen. Daarom is het hoog tijd dat telecombedrijven zich aan deze nieuwe verwachtingen van klanten aanpassen. Hierbij wordt onder meer de behoefte aan een 'mobil-first'-strategie en 'zero-touch'-automatisering duidelijk.
Al deze fascinerende onderwerpen bespreken we graag met u in persoon. Om een afspraak te maken met het Comarch-team neemt u contact op met eventmanager Agata Wolska via agata.wolska@comarch.pl