Loyalty eBook

only

67.2%
of companies with a loyalty program accurately monitor its performance.

Nevertheless, in our conversations with retailers and brands, the most prevalent inquiries revolve around the "why" (the rationale behind establishing a loyalty program) and the "how much" (assessing the program's returns, especially in financial terms) aspects.

Summary:

  • Why should you invest in a loyalty program?
  • Is loyalty a corporate initiative contributing to collective performance?
  • Is loyalty primarily a source of profit or a cost center?
  • What tools are available for forecasting and evaluating the ROI of a loyalty program?

Download eBook

First Name
Last Name
Company
Country

Op grond van de regelgeving inzake de verspreiding van ongevraagde commerciële mededelingen en direct marketing per e-mail, wordt uw toestemming gevraagd, zodat onze vertegenwoordigers via een e-mailbericht contact met u kunnen opnemen. In dit geval worden uw persoonsgegevens door bedrijven van de Comarch Group verwerkt op basis van hun rechtmatige belangen. Meer informatie over de verwerking van persoonsgegevens door de bedrijven van de Comarch Group. 

Op basis van deze toestemming worden uw persoonsgegevens door bedrijven van de Comarch Group verwerkt om u een nieuwsbrief te sturen. U kunt uw toestemming op elk moment intrekken, maar onthoud dat de rechtmatigheid van de gegevensverwerking op basis van uw toestemming vóór de intrekking hierdoor niet wordt beïnvloed. Uw toestemming wordt hoofdzakelijk gevraagd op grond van de regelgeving inzake de bescherming van persoonsgegevens. Door deze toestemming te geven, stemt u ermee in om – per e-mail – ongevraagde commerciële en direct marketing-mededelingen te ontvangen die in onze nieuwsbrief staan. Meer informatie over de verwerking van persoonsgegevens door de bedrijven van de Comarch Group.

By submitting this form, you give us access to your personal data.

Read more about: Processing your data by Comarch Group companies and your rights as a data subject.