Bied je klanten meer manieren aan om te communiceren met je merk en zorg voor eersteklas klantenondersteuning met één enkele set hulpmiddelen
Ga met onze AI-gedreven tools voor omnichannelmarketing aan de slag om je B2C-communicatie te verbeteren, unieke klantervaringen te creëren en de omzetgroei te verhogen
Maak van je merk een deel van het dagelijks leven van je klanten dankzij een app die ze op hun IOS- en/of Android-apparaat kunnen installeren.
Ontwikkel een app die zowel praktisch als visueel aantrekkelijk is dankzij onze flexibele UX- en UI-ontwerper die je eenvoudig kunt aanpassen aan jouw merkboek.
Lanceer de app binnen 2 tot 3 weken en bied gepersonaliseerde aanbiedingen en pushmeldingen aan je klanten. Ze hebben ook onmiddellijk toegang tot alle statistieken en verrichtingen in hun loyaliteitsprogramma.
Creëer een gebruiksvriendelijk portaal voor de leden van je loyaliteitsprogramma waar ze punten tegen beloningen kunnen inwisselen, hun lidmaatschapsniveau en prestaties kunnen bekijken, kunnen kennismaken met de nieuwste aanbiedingen en kortingscodes kunnen gebruiken.
Zet je portaal in 3 tot 4 weken op en stem het visueel af op je merkidentiteit. Houd daarbij in het achterhoofd dat je ons steeds kunt vragen om het portaal te personaliseren volgens jouw noden.
Voeg specifieke frontends voor je loyaliteitsprogramma toe aan je e-commerceplatform voor meer klantinteractie. Zorg ervoor dat je klanten kunnen intekenen op je loyaliteitsprogramma (of nieuwsbrief) via je virtuele winkel en stimuleer hen om hun loyaliteitspunten en kortingscodes te verzilveren tijdens hun shopsessie.
En breek je hoofd niet over integraties. Onze tools voor omnichannelmarketing zijn vooraf geïntegreerd met platformen zoals Magento of Shopify. Zo krijg je het beste van beide werelden, zonder enige extra inspanning.
Creëer een mobiele toepassing voor in je fysieke winkels zodat de verkopers klanten kunnen helpen registreren voor je loyaliteitsprogramma, hun loyaliteitspunten kunnen inruilen voor beloningen en kortingen, en al hun transacties kunnen bijhouden.
Plaats simpelweg een smartphone of tablet met de app vlak naast elke kassa en zie je ledenbestand gestaag groeien.
Bied je klanten één enkele aanspreekpunt voor mogelijke problemen of vragen over je loyaliteitsprogramma.
Rust je medewerkers uit met een tool waarmee ze niet enkel elke transactie in een vingerknip kunnen opsnorren, maar ook een oplossing kunnen vinden voor het probleem dat je klant heeft aangekaart, of het nu gaat om het inwisselen van punten, rankings, kortingscodes, promoties of technische problemen.
Kijk eens naar:
Creëer gepersonaliseerde klantenervaringen, beïnvloed consumentengedrag, beloon uw klanten en analyseer ledengegevens met slechts één tool.