Comarch heeft een Next Generation Performance Management platform geïmplementeerd bij BASE Company, de challenger op de Belgische mobiele markt, die recent werd overgenomen door Telenet, die op haar beurt onderdeel uitmaakt van de groep Liberty Global.
Dankzij deze oplossing verbetert BASE de zichtbaarheid van de performantie van haar netwerk, om zo de markt uit te dagen met innovatieve diensten.
Met deze oplossing, die wordt uitgevoerd in een managed services-model, is de operator in staat om op proactieve wijze de prestaties van haar netwerk te meten. Dit laat toe om de kwaliteit van de diensten die aan klanten worden aangeboden beter te meten en te beheren.
Het nieuwe systeem wordt gehost in een Data Center van Comarch. Comarch is volledig verantwoordelijk voor de resultaten van het project en het beheer van de managed services. Tegelijk verzorgt het systeem alle nodige integraties, het actualiseren van het netwerk, evenals de KPI’s en de rapporten.
In dit project werkt Comarch samen met haar partner MYCOM OSI.
Omschrijf uw behoeften en we bieden u een oplossing op maat.